Saturday, September 11, 2010

lokasi : d' impian

...................

hari nie 2 syawal....suma muslim masih lagi bgembira sambut raya...bziarah ke rumah kuarga...kawan2...jiran tetangga...n mana2 rumah yg patut dkunjungi....hmmmmm...tapi aku....???.....agak sedih di situ....bole kukatakan...this is the worst eid in my life....rabia..len kali jgn wat cam tuh lg k...

bha...tym malam raya ari tuh..cm besa lah...tepon femily...msg kwn...send msg raya...sgt sedih bila dgr suara bapak n mamak..mau nanges jak drasa..tp..besalah..ego kan...dtahan juak tuh air mata...pastu..dua org besprenku..ema n ana..dkat2 sama juak nama durg nie....hehehehe...kurg sihat..bha..miss sgt2 ma durg nie...mr.h plak raya d pekan...thanks for the calling yah...even aku sedih sebab peristiwa ptg tadi...janji..ndak mau uda pg sana...aku masih bole senyum sebab ada juak yg mash syg aku..thanks ALLAH.. .^^

dan lg yg aku mau share...tyme raya pertama tue..aku dpt call dr mr.d...hepi sgt2...bukn sebab aku minat dia k...tp sgt2 bsyukur yg psahabatan kami masih dpt dselamatkan...even smnjak dua menjak ni aku ma dia mcm ndak bkawan jak drasa..tp..alhamdulillah..we are still friends....i'm really glad for that...

bha..first plak nie buat blog..smoga blog nie dpt kumpul suma cita yg blaku ma aku...untk djadikn tatapan..so dat i can improve myself..iya kan..???

* KFC peneman sejati....mendalam maksudnya tuh...!!!

" banyak uda aku kasi untung kfc parit raja nih for previous days nih ..fuh..!!"

ada cerita..aku share lg yah...

No comments:

Post a Comment